Procedura reklamacji
– Termin rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym
– Usterki należy reklamować niezwłocznie po ich stwierdzeniu, pod rygorem wygaśnięcia gwarancji.
– Należy skontaktować się z firmą GAMAREHA Sp. z o.o. telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail i zgłosić reklamację. Wypełnij formularz reklamacji.
– Produkt należy odpowiednio zapakować i odesłać do naszej firmy. Opakowanie, musi gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
– Do produktu należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem uszkodzeń i sytuacji,w których dana usterka występuje.
– Reklamacja jest bezzasadna, jeżeli: sprzęt jest sprawny i firma nie wykryła żadnej usterki. Klient pokrywa wtedy opłaty za diagnostykę i koszty przesyłki.
– Naprawy gwarancyjne wykonywane są w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego produktu lub od daty uzgodnionej przez Strony.
– Firma GAMAREHA Sp. z o.o. nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
– Warunki gwarancji określa producent. W celu informacji prosimy o kontakt z firmą GAMAREHA Sp. z o.o.
– Dostarczony przedmiot musi być czysty, odpowiednio użytkowany i nie posiadać uszkodzeń mechanicznych, aby reklamacja została rozpatrzona.
– W przypadku powstania zaległości finansowych, względem firmy GAMAREHA Sp. z o.o. właściciel towaru oświadcza, iż wyraża zgodę na zatrzymanie sprzętu reklamowanego w serwisie. Towar nieodebrany w ciągu 6 miesięcy od daty zgłoszenia reklamacyjnego ulega przepadkowi na rzecz firmy GAMAREHA Sp. z o.o.
Procedura zwrotu
– W przypadku, gdy Klient ma zamiar zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy, odstąpienie od umowy lub reklamację, może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
– przesłać zgłoszenie na adres e-mail: biuro@gamareha.pl;
– przesłać zgłoszenie na adres ul. Podwale 1, 63-100 Śrem
– W zgłoszeniu prosimy precyzyjnie określić jego rodzaj, okoliczności uprawniające do jego złożenia i jeżeli to wymagane na podstawie poniższych przepisów, przyczynę zgłoszenia.
– W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, umożliwiającym jego dalszą sprzedaż jako „nowy”.
– Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Oświadczenie może być złożone na formularzu dostarczonym Klientowi będącemu konsumentem wraz z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kliknij, aby pobrać formularz.
– Do przesyłki muszą być dołączone wszystkie dokumenty, z którymi towar został doręczony (np. paragon, gwarancja itp.).
– Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Kupującego.
– Zwrot gotówki (na konto lub przekazem pocztowym) następuje dopiero po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży oraz po otrzymaniu przez naszą firmę produktu. Zwrócona kwota będzie pomniejszona o koszty dostawy.
– Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
– Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać jej usunięcia lub wymiany rzeczy na wolną od wad. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany rzeczy na wolną od wad także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
– Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
– Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy, które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera), jak też za wady, które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.