KORZYSTANIE Z SERWISU OZNACZA AKCEPTACJĘ REGULAMINU
Informacje o sprzedającym
GAMAREHA Sp. z o.o.
ul. Podwale 1
63-100 Śrem
NIP: 785-181-68-92
Regon: 526774177
kontakt@gamareha.pl
KRS 0001065901
Dane kontaktowe:
Tel. 61 281 70 18 – Biuro
692 286 373 – Czapla Marcin
608 580 459 – Hoffmann Bartosz
email: kontakt@gamareha.pl
Numer konta: 75 1090 1405 0000 0001 5585 9161
Informacje wstępne
Zamówień mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
Każde zamówienie musi być potwierdzone przez osobę obsługującą sklep internetowy GAMAREHA Sp. z o.o.
Formy transportu
– Koszty transportu pokrywa zamawiający – chyba, że dany produkt objęty jest darmową dostawą.
– Paczki do 31 kg są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich (m.in. FedEx, DPD, DHL, POCZTEX, InPost).
– Paczki powyżej 31 kg są wysyłane firmą kurierską GEIS. Kurier dostarcza paletę pod wskazany adres – do miejsca, w które jest w stanie podjechać wózkiem paletowym (np. pod drzwi domu/bloku).
– W sytuacji, gdy koszty transportu pokrywa firma GAMAREHA Sp. z o.o. ma ona prawo do wyboru dowolnego przewoźnika działającego na rynku polskim.
– W przypadku nieobecności odbiorcy kurier ma obowiązek podjąć kolejną próbę dostawy następnego dnia roboczego. Jeśli klient nie odbierze jej w tym czasie, to wróci ona do nadawcy generując koszt przesyłki zwrotnej. Koszty powstałe w wyniku tej sytuacji ponosi kupujący.
– Firma GAMAREHA Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i trudności wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania firm transportowych.
Warunki dostawy
– Zamówione produkty dostępne w sklepie internetowym zostają wysyłane zgodnie z naszymi stanami magazynowymi .
– Czas dostawy produktów dostępnych na zamówienie jest zależny od czasu uzupełniania stanów magazynowych. Zamawiający jest informowany telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail o czasie dostawy towaru. Najczęściej maksymalnie do 7 dni roboczych.
– Zamówienia są wysyłane i dostarczane tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy firmy GAMAREHA Sp. z o.o. i firm transportowych.
– W celu realizacji transportu konieczne jest podanie numeru telefonu odbiorcy.
– Firma GAMAREHA Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczony produkt w przypadku, gdy klient poda nieprawidłowy adres dostawy.
– Jeśli towar w momencie jego odebrania był uszkodzony należy w obecności kuriera lub listonosza spisać protokół oraz uszkodzony towar niezwłocznie wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej na adres firmy GAMAREHA Sp. z o.o. W przesyłce winno znajdować się oświadczenie klienta.
Formy płatności
– Przelew (przedpłata) – zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy GAMAREHA Sp. z o.o. i zostaną zaksięgowane. Przelew prosimy dokonać po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia oraz odpowiedniej informacji od pracownika obsługującego sklep. Realizacja zapłaty odbywa się bezpośrednio na konto firmy GAMAREHA Sp. z o.o.
– Przelew internetowy za pośrednictwem systemu Przelewy24 lub innego dostępnego po złożeniu zamówienia
– Za pobraniem – Całość kwoty należy zapłacić w momencie odbioru przesyłki.
– Gotówka – przy odbiorze własnym w siedzibie firmy GAMAREHA Sp. z o.o. ul. Podwale 1, 63-100 Śrem
Procedura reklamacji
– Termin rozpatrzenia reklamacji: do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu wraz z formularzem reklamacyjnym
– Usterki należy reklamować niezwłocznie po ich stwierdzeniu, pod rygorem wygaśnięcia gwarancji.
– Należy skontaktować się z firmą GAMAREHA Sp. z o.o. telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail i zgłosić reklamację. Wypełnij formularz reklamacji.
– Produkt należy odpowiednio zapakować i odesłać do naszej firmy. Opakowanie, musi gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
– Do produktu należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem uszkodzeń i sytuacji, w których dana usterka występuje.
– Reklamacja jest bezzasadna, jeżeli: sprzęt jest sprawny i firma nie wykryła żadnej usterki. Klient pokrywa wtedy opłaty za diagnostykę i koszty przesyłki.
– Naprawy gwarancyjne wykonywane są w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego produktu lub od daty uzgodnionej przez Strony.
– Firma GAMAREHA Sp. z o.o. nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
– Warunki gwarancji określa producent. W celu informacji prosimy o kontakt z firmą GAMAREHA Sp. z o.o.
– Dostarczony przedmiot musi być czysty, odpowiednio użytkowany i nie posiadać uszkodzeń mechanicznych, aby reklamacja została rozpatrzona.
– W przypadku powstania zaległości finansowych, względem firmy GAMAREHA Sp. z o.o. właściciel towaru oświadcza, iż wyraża zgodę na zatrzymanie sprzętu reklamowanego w serwisie. Towar nieodebrany w ciągu 6 miesięcy od daty zgłoszenia reklamacyjnego ulega przepadkowi na rzecz firmy GAMAREHA Sp. z o.o.
Procedura zwrotu
– W przypadku, gdy Klient ma zamiar zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy, odstąpienie od umowy lub reklamację, może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
– przesłać zgłoszenie na adres e-mail: kontakt@gamareha.pl;
– przesłać zgłoszenie na adres ul. Podwale 1, 63-100 Śrem
– W zgłoszeniu prosimy precyzyjnie określić jego rodzaj, okoliczności uprawniające do jego złożenia i jeżeli to wymagane na podstawie poniższych przepisów, przyczynę zgłoszenia.
– W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, umożliwiającym jego dalszą sprzedaż jako „nowy”.
– Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Oświadczenie może być złożone na formularzu dostarczonym Klientowi będącemu konsumentem wraz z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Kliknij, aby pobrać formularz.
– Do przesyłki muszą być dołączone wszystkie dokumenty, z którymi towar został doręczony (np. paragon, gwarancja itp.).
– Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Kupującego.
– Zwrot gotówki (na konto lub przekazem pocztowym) następuje dopiero po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży oraz po otrzymaniu przez naszą firmę produktu. Zwrócona kwota będzie pomniejszona o koszty dostawy.
– Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
– Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać jej usunięcia lub wymiany rzeczy na wolną od wad. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany rzeczy na wolną od wad także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
– Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
– Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy, które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera), jak też za wady, które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.